Inredning utomhus?

Jag och en väninna sitter och skrattar gott till kaffet då vi inte kommer på vad det heter när man ”inreder utomhus”. Givetvis kan man säga att man ”dekorerar trädgården eller uteplatsen” men finns det verkligen ingen annan term att använda?

Vi skojade om det heter inredning när man inreder något inomhus så måste det väl ändå heta att utredning när man utreder något utomhus. Jag tror det var detta som fick oss att köra fast i tankeverksamheten. Så roligt 🙂 (Ja, jag vet det är inte kul för er men ni får lossas att ni är lite småtrötta och fnissar åt det mesta).

Så när jag nu ska fundera på att utreda trädgården och komma fram till vilka nya utemöbler och annat skojs om behövs inför sommaren så skratta inte. Jag vet vad jag gör 🙂

Kommentera

